среда, 25 апреля 2012 г.

Müraciyyətim sədrim Əbülfəz Qurbanlıyadır, inanıram ki Ebülfəz bəy muraciyyətimi səmimi qəbul edəcak.

Müraciyyətim sədrim Əbülfəz Qurbanlıyadır, inanıram ki Ebülfəz bəy muraciyyətimi səmimi qəbul edəcak.
















Əbülfəz Qurbanlı Kimdir? Əbülfəz Qurbanlı Azərbaycan Xalq Cəhbəsi Partiyasının Gənclər Komitəsinin sədri. Mənim Əbülfəz bəylə yaxşı oldaşlığımız olub, bir həm yaşıd kimi, Əbülfəz bəy mənim ən hörmət etdiyim şəxslərdən biridi hətta Əbülfəz bəyin xətrini qardaşım Seymur qədər çox istəyirəm belə də davam edəcək.

Əbülfəz bəyə muraciyyətim nədən ibarətdir yazım sizdə agah olun. Mən keçən ikin ( 2011 ) mart ayı ərəfələrində Ebülfəz bəyə muraciyyət etdim AXCP-ə üzv olmaq üçün. Sağ olsun Əbülfəz bəy müraciyyətimi hörmətlə qarşıladı. Mən Elvin Baycan artıq bu gün qərara gəldim ki, özüm könüllü AXCP-nin Gənclər Komitəsinə üzv olduğum kimi də bu gun məsuliyyətim daşıdığım AXCP Gənclər Komitəsindən istefa verirəm. İstefamın başlıca səbəb azad sözdür, azad sözə də hələ ki GK-si imkan vermir. Əgər məsuliyyətin daşıdığım partiyada imkan verməsə gələcək zamanda partiyadan da istefa verəcəm könüllü şəkildə. Mən azad söze, azadlıqa görə mubarizə apardığım bir zamanda heç kimin salahiyyəti yoxdur mənim qarşıma sərhəd qoysun. O dur ki, mən yenə azadlığımı seçirəm.

Düzu bu mubərizə yolıunda çoxlu sayda çox gözəl insanlarla tanış oldum 29 ildə tapa bilmədiyim dostları cəhbə yolunda tapdım. Eziz cəhbədaşlarım hamınıza uğurlar arzu edirəm və hər zaman mubarizədə yanınızda olacam

Комментариев нет:

Отправить комментарий