четверг, 14 июня 2012 г.

Sənin mənə bir təşəkkür borcun var!!!

Qulağ gündə bir söz eşitməsə kar olub ürəyi partlayar.









Son günlər biri-birindən marağlı həm də, çox gülməli söz-söhbətlər eşitdim. Eşitdim Xədicə xanım mubarizə yolunda tutulan hər bir insana dəstək olurmuş, haqlarında facebook sehifesində statuslar yazırmış. Düzü mən bunları görmürəm, ona görə görmürəmki Xədicə xanımın Facebook səhfəsində dostluğunda yoxam, əslində əvvəllər dost idik sonradan heç özümdə bilmədən xəbərim olmadan məni dostluğundan sildi. Buna görə heç də incimirəm normal haldır bəlkə xanımın məni görməyə gözü yoxdur.

Hə bir xanımdan eşitdim ki, son zamanlar Xədicə xanım hər həbs olunanlara, təzziqlərə məruz qalan mübariz insanlara statusları ilə dəstək olurmuş. Düzü bu məlumatı eşidəndə çox sevindim, Xədicə xanıma olan sevgim, hörmətim birə min artdı. Üstündən çox keçmədi ki, başqa xəbər eşitdim.

Keşkə eşitməz olaydım...

Bu sevgim, məhəbbtim çox çəkmədi puç olub göylərə sovruldu.

Sən demə bu möhtərəm Xədicə xanim hər yazdığı tərif statuslaına görə rüşvət istəyirmiş, pul rüşvəti yox, bizlər hər yazılan statusa görə Xədicə xanıma  teşekkür rüşvəti ödəməliymişiık. Eşidəndə qulağlarıma inanmadım elə həmin andaca öz adımdan Xədicə xanıma öz təşəkkürümü bildirdim ki, qulağ gündə bir söz eşidib kar olmur.

Xədicə xanım hər yazdığın dəstək statusuna teşekkür  tələb edirsənsə, məndə, sən şantaj olunan vaxti sənə xeyli dəstək statusları yazmışdım.

HƏ XƏDİCƏ XANIM İNDİ SİZİN MƏNƏ TƏŞƏKKÜR BORCUNUZ VAR!!! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий